reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Vladimír Leško

Vladimír Leško

Bloger 
  • Počet článkov:  4
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Za socializmu som odmietol vstúpiť do KSS, čím som si pokazil "kádrový profil". Aktívne som sa podieľal na udalostiach novembra´89. V eúfórii som vtedy veril, že už bude lepšie. Dnes vidím, že som sa mýlil. Bez neustálej občianskej kontroly sa tak nikdy nestane. Neuznávam "neomylných vodcov", preto nie som členom žiadnej politickej strany. Som principiálne proti partokracii. Je úplne jedno, či vládne jedna alebo viac strán, ktoré sa spolčia. V podstate rozhodujú iba vodcovia a to je zlé.V súčasnosti kandidujem vo voľbách do NRSR, ako nezávislý kandidát hnutia "Obyčajni ľudia a nezávislé osobností". Viac sa o mne môžte dozvedieť na www.vladimirlesko.webnode.sk Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Stabilná vláda, či "zlepenec"?

Vladimír Leško

Stabilná vláda, či "zlepenec"?

Takúto volebnú dilému sa nám snaží podsúvať SMER. Stále dookola omieľa, že stabilnú vládu môže zaručiť iba stabilná strana, resp. čo najužšia koalícia stabilných strán. Čo však znamená stabilita, akú si predstavuje Fico? Sú, resp. budú jeho poslanci naozaj takí jednotní, ako deklaruje? Prebieha v tejto strane vnútrostranícka diskusia, na základe ktorej dospejú k spoločnému výstupu? Alebo má na "jednotu" svojich poslancov iný recept?

  • 5. mar 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 4
Čo znechucuje voličov pravice ?

Vladimír Leško

Čo znechucuje voličov pravice ?

Pravicové strany, s výnimkou KDH, strácajú preferencie. Politológovia to pripisujú "Gorile", "SaSanke" a vzájomnej animozite niektorých lídrov. Áno tieto aféry a hádky, pravicového voliča značne znechutili. V ich tieni sa však akosi zabúda na niečo, čo voličov týchto strán trápi ešte viac.

  • 23. feb 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 14
O čo ide organizátorom protestov Gorila?

Vladimír Leško

O čo ide organizátorom protestov Gorila?

Bol som aktívnym účastníkom "nežnej" revolúcie a keďže sa politici spreneverili jej ideálom, privítal som aj túto "banánovú". Spočiatku som bol naozaj úprimne potešený, že podobne ako naša generácia pred 22 rokmi, nie sú ani dnešní mladí ľudia ľahostajní k tomu čo sa deje v našej republike. No po dnešku mi zostalo akosi horko v ústach a začínam sa zamýšľať o čo ide organizátorom toho verejného protestu.

  • 3. feb 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 9
Kto živí rasizmus na Slovensku?

Vladimír Leško

Kto živí rasizmus na Slovensku?

Nerozlišujem ľudí podľa farby pleti, ale podľa toho ako sa správajú. Nemám problém denne obedovať v reštaurácii, ktorú vlastní slušný róm a vôbec mi nevadí, ak ma obsluhuje jeho rómsky personál. Určite by mi však vadilo, ak by si ku mne prisadol niekto, kto by na ďaleko zapáchal a je úplne jedno akú farbu pleti by mal. Neodsudzujem niekoho, ak sa neumýva, lebo možno má na to objektívny dôvod a je to v podstate jeho vec. Ak si však ku mne chce taký človek prisadnúť, mám právo ohradiť sa. Alebo vari nie? Čo tým chcem povedať? Som si istý, že podobne ako mne, väčšine ľudí na Slovensku nevadí farba pleti rómov. Vadí nám správanie a spôsob života ich veľkej časti. Už desiatky rokov som priamym svedkom snáh o ich prevýchovu a asimiláciu medzi väčšinové obyvateľstvo. Vynaložili sa na to nepredstaviteľne veľké finančné prostriedky. To už ani nikto nezráta. A čo z toho? Nič! Ba vlastné áno. Svedkovia tejto nezmyselnej snahy, ktorí žijú vedľa rómov, majú z toho obrovskú traumu. Traumu, ktorá sa neustále prhlbuje. Akákoľvek snaha chrániť seba, svoje deti alebo svoj majetok je okamžite označovaná za rasizmus.

  • 2. feb 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 33
reklama
SkryťZatvoriť reklamu